• Gratis verzending vanaf €50,-
  • Wekelijks leuke aanbiedingen!
  • Snelle verzending
Home » Contact » Verzending en retourneren

Verzending

Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Voor de bezorging van jouw bestelling maken we gebruik van de diensten van onze bezorgpartners DHL en PostNL. Over het algemeen wordt een bestelling binnen 1-5 werkdagen bij je thuisbezorgd. In enkele gevallen kan het voorkomen dat de bezorging langer op zich laat wachten dan verwacht. Bijvoorbeeld in het geval dat er een vertraging is bij onze bezorgpartner of dat een product tijdelijk niet voorradig is. Mocht dit voorkomen, dan zullen wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De prijzen die getoond worden op onze website zijn exclusief verzendkosten. Waar mogelijk proberen wij de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. We onderscheiden hierin drie categorieën:

  • €3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen.
  • €5,65 voor bestellingen onder de €50,-
  • Voor bestellingen vanaf €50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Na het afronden van een bestelling, ontvang je per e-mail een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Onderaan deze e-mail tref je een link waarmee je de status van je bestelling op onze site kunt inzien. Ook tref je op deze plek een link naar de track & trace code van onze bezorgpartner. Handig om te zien wanneer je pakketje bij jou thuis aankomt!

 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?

Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Je kunt proberen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Mocht het product dan nog niet verstuurd zijn, kunnen wij nog kijken wat we voor je kunnen doen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan onder bepaalde voorwaarden binnen 14 dagen na de factuurdatum. Hoe het retourneren in zijn werk gaat, wordt verderop deze pagina beschreven. De verzendkosten zijn voor het retourneren helaas wel voor eigen rekening. Wij raden je sterk aan het retourpakket met een track & trace code te versturen.

 

Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@shopet.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Retourneren (herroepingsrecht)

Er geldt een zogeheten afkoelingsperiode van veertien dagen voor de bestellingen die geplaatst zijn via onze webshop en zijn afgeleverd. Dit houdt in dat het mogelijk is om de producten binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden terug te sturen. Deze veertien dagen gaan in op het moment van ontvangst van de producten.

Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@shopet.nl. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Binnen veertien dagen na het melden van de herroeping zal dan het bedrag van het product of de producten, inclusief eventuele verzendkosten die voldaan zijn tijdens het betalen van de bestelling, teruggestort worden. Tenzij wij voorstellen om het product zelf af te halen. Dan wordt gewacht met het terugbetalen totdat het product is ontvangen of totdat is aangetoond dat het product is teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het terugstorten wordt gedaan via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is tijdens het bestelproces, tenzij er is ingestemd met een andere methode. Terugbetaling is voor onze klanten altijd kosteloos. Is er gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, dan hoeven wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Indien het product retour gestuurd wordt, dan is dit alleen mogelijk door gebruik te maken van een pakketdienst (zoals PostNL) en dit pakket onder vermelding van het ordernummer te laten versturen naar:

Shopet.nl
Afdeling Retouren
Thierenskade 102

2282 XX  Rijswijk